Jesus

Jesus

Hvad hjælper Jesus med

 

  • Klar kommunikation med Gud
  • Guddommelig vejledning og instruktion.
  • Spørgsmål i forbindelse med tro.
  • Tilgivelse
  • Al slags healing
  • Manifestationer
  • Mirakler

 

 

Påkaldelse

Forestil dig, at Jesus står foran dig. Send ham fra dit hjerte så mege kærlighed, som du kan føle og forestille dig. Læg mærke til, hvad der sker som det næste: Kærligheden bliver returneret til dig mangefold forstørret. Bliv ved med at sende og modtage denne kærlighed, smatidig med at du er opmærksom på dit åndedræt for at sikre dig, at du indånder den healende energi.

 

Fortæl samtidig mental Jesus om hvad som helst, der måtte genere dig, stort eller småt. Udøs dit hjerte for ham og afslør dine dybeste hemmeligheder - han er absolut pålidelig og vil altid bruge dine oplysninger til på en positiv måde. Bed ham så om at gribe ind og give dig retningslinjer for, hvordan du skal heale situationen. Sig ikke til ham, hvordan den skal heales; vær blot forvisset om, at det er i hans kærlige hænder, og at han vil arbejde direkte sammen med Gud om at skabe en fredfyldt løsning for alle involveret. Sig tak i dit hjerte og giv slip.

 

 

 

 

 

Hvem er Jesus

Jomfru Maria blev velsignet af Gud med Jesu-barnet, derved er Jesus Gud's søn. Jomfru Maria og Josef, delte opgaven som forældre i Jesus' opvækst, på den måde kan man sige at Josef var Jesus' jordiske far. Dette er derved også et tydeligt tegn fra Gud om, at dem vi kalder vores børn ikke altid behøver at være vores biologiske børn. Mange mennesker påstår at have set JJesus i deres syner og de oplever ofte mirakuløse healinger derefter. Vidnesbyrd kommer også fra dem, de beder til, at Jesus griber ind... og som så oplever et mirakel, som de ved var et resultat af deres bønner. Andre mennesker fortæller, at de føler dyb kærlighed og trøst, når de mærker Jesu tilstedeværelse nær og inde i dem.

Telefon: 60140228 Email: kontaktenglehuset@gmail.com CVR nr.: 29259402